3 Aralık 2010 Cuma

Sarışın Vampir No:1

Bayram tatilinden dönerken Afyon - İzmir arasında mola verdiğim tesiste kitapçı reyonunda gördüm ve aldım. Konusu ilginç görünüyordu. Çünkü bildiğim kadarıyla ilk defa 5000 yaşında bir vampirin bir orjinalin ağzından bir roman yazılmıştı. İzmir'e döndüğümde heyecanla okumaya başladım. Ancak konu güzel olmasına rağmen "cıkkk olmamış " dedirten yerleri çok fazlaydı.
Bir kere bence bir kadın karakteri erkek yazmamalı. O kadar playboy fantazisi kıvamında tarif ediyor ki vampir hanım kızımız Sita'yı  , hiç bir kadın yazar bu kadar kötü tarif edemez bir hemcinsini. Bu da doğal olarak itici duruyor romanı okurken.


Konusu ilginç başlamasına rağmen roman ilerledikçe birbiriyle tutarsız o kadar çok şey oluyor ki ...Yaa hani Sita über güçlü 5000 yaşında ve yenilmez bir vampirdi??? İki kurşun yedi ölüyodu az daha...Yanlışlıkla bir kazık battı romatizmalı yaşlılar gibi sürekli sızım sızım sızlanıyor...Nolduuu yeryüzündeki en güçlü yaratığa?? Bazen o kadar zavallı gösteriyor ki yazar Sita'yı "Yazık kadıncağıza  bir gidek yardım edip gelek bari "demeye başlıyosun.  Olmaz olamazzzz kardeşim! Sen 5000 yaşında bir vampiri yazacaksın ve onu sık sık loser gibi göstereceksin...Keşke böyle bir konuyu daha iyi yazsaymış çok çok ilginç olabilirdi ve okurken çok zevk alabilirdim .

Kısaca kitabın diğer serilerini okumayı pek düşünmüyorum ama belli olmaz yine de benim sağım solum. Okuduğumda onları da yazarım.

That's all folks!!

0 yorum:

İzleyiciler